chipstok ,



Nu har jag provat OLWs nya ugnsbakade chips och jag måste säga att de smakade mycket bra. Jag som annars brukar köpa Estrellas Less fat chips just för att jag tycker vanliga chips är för feta i smaken gillade denna variant. Chipsen är krispiga och känns "nyttigare", sourcream & sweet chili var lite klen i smaken medan Sourcream & onion var lite bättre.
Mycket goda (enligt mig) och helt klart värda en chans.

I övrigt, jobbat hela veckan än så länge men imorgon väntar en ledig dag där en inplanerad sovmorgon börjar dagen. Sen har jag planer på att ligga i soffan som en lat typ och kolla på TV eller kanske en film.
Om jag orkar skulle jag behöva tvätta lite och kanske städa en aning i sovrummet, hur mycket eller vad som blir gjort visar sig imorgon. Sen är det jobb fredag och lördag för att sedan vara ledig på söndag. Nästa helg väntar ett besök i Lohärad/Norrtälje. Längtar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0