en grön smörblomma ,

Sitter i soffan med en kudde på magen och inbäddad i en filt. Som straff för att jag ätit för lite under dagen fick jag så sjukt ont i magen under/efter middagen. Sådär två timmar senare är det fortfarande inte bra och jag funderar på om jag ska bädda ner mig i sängen istället. Jag har i alla fall hunnit tvätta två maskiner tvätt, diskat och städat + sorterat upp kläderna som har legat på golvet i sovrummet och i klädkammaren bara för att jag har varit för lat att fixa det förut. Nu är det i alla fall lite ordning, dock är det nu mer kläder som ligger inne på sängen och väntar på sortering. Förutom städning har jag också (som tidigare inlägg berättat) tittat på Vampire diaries, de två avsnitten som var kvar. När det sista avsnittet var klart satt jag länge kvar och var irriterad över att säsong två visas först i september(?). Är fortfarande väldigt besviken och vill se fortsättningen nu, det är ju så spännande!

Imorgon ska Christian och jag iväg och kika lite i butikerna i Falun och möjligtvis även i Borlänge. Födelsedagspresenter måste inhandlas då både min lillebror, mamma och pappa fyller år snart. Har däremot inte en aning om vad jag/vi ska köpa.

Nu fick jag sällskap av sötaste Bianca som ville mysa lite, så adjö!

Kommentarer
Postat av: emily

ja jag måste verkligen se den, vi ska se den idag

btw jättefin blogg :)

2010-06-14 @ 11:18:32
URL: http://smurfers.blogg.se/
Postat av: Mamma till två flickor & Lillasyster i magen

Hehe jag känner samma sak.. Skön att bli av med det :D

2010-06-14 @ 16:42:03
URL: http://mammamilly.blogg.se/
Postat av: emilu

sv; okej tack, då ska jag in o kolla ;)

2010-06-14 @ 19:09:29
URL: http://smurfers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0