jojo - snurrig helt enkelt ,



Så var väskan packad. Tänk att jag tycker det är så drygt att packa så att jag skjuter upp det tills det nästan är försent, vilket sedan resulterar i att jag under hela resan funderar över vad det är som glömdes denna gång. Oftast brukar det inte vara något viktigt då jag repeterar plånbok, mobil, p-piller, nycklar för mig själv typ tusen gånger. Sen tror jag att jag har med mig kläder och skor så att det räcker, eller kanske till och med så att jag kan göra ett extra ombyte varje dag. Kom precis på att jag glömt packa ner bikini (packar ner, hoppas ju på fint väder).

Jag ska alltså hem till Lohärad över helgen, UNDERBART!! torsd-månd (kanske söndag)
Imorgon blir det först lite jobb för att jag sedan ska lyckas släpa med mig mina väskor och påsar till tågstationen, vilket jag inte direkt ser fram emot. Tycker inte om att gå långa(?) sträckor med packning.
På fredag har jag även min klipp- och slingtid vilket jag har längtat efter läääänge. Jag har bestämt hur det ska klippas, men i nästa sekund så undrar jag om jag ska göra någe annat, men nej jag tror jag har bestämt mig.

Nu måste jag nog sova, ujujuj va tiden springer iväg. Hungrig börjar jag bli också. När jag blir hungrig på kvällen skyndar jag mig att gå o sova så att jag snart får komma upp och äta frukost. Smart va?

god natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0