sommartider ,

Jag undrar verkligen var solen har tagit vägen. I min väska ligger en bikini nerpackad då jag hoppades på strålande sol under mina dagar här hemma i Lohärad, men ICKE! Idag har det väl varit helt okej väder, men hoppas på stekande sol imorgon då jag mycket gärna vill få lite färg i mitt leka ansikte. Det var i alla fall mycket trevligt att träffa Louise idag, och nu får vi allt planera in en helg eller någe som du kan komma upp och hälsa på lilla mig, christian och söta BIANCA.

Ska ta och titta på lite tågtider nu, åker nog hem först på tisdag då jag hade ett mycket trevligt samtal med fröken Jessica igår och vi tyckte båda två att vi skulle ses någe innan jag åker hem och hon flyttar härifrån. Då hon jobbar imorgon förmiddag är det helt enkelt eftermiddagen kvar, vilket betyder att jag får skjuta upp min hemresa till morgonen därpå(?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0