tick tack ,

Svar på din fråga Catherine, "Blogg-Desi" har inte varit hemma, känns det i alla fall som. ;) Har jobbat och varit nere vid stugan eller inhandlat saker till denna. Nu är jag dock hemma, i alla fall i en 30min till sen bär det av mot jobbet där det är dags för ca 13h jobb (6-19.10). Sen när jag slutar ska förhoppningsvis min mor, far och lillebror kommit fram till lilla Grycksbo. De är på besök under helgen och som jag har längtat efter denna helg. Vi litar på vädergudarna och hoppas att solen stannar kvar så att det blir fint väder. Skulle behöva sitta ute i solen en stund då jag har jobbat eftermiddagar den senaste veckan och missat denna underbara sol som är oss på besök. Nu är det dags för mig att äta upp min frukost.
Ska försöka hålla igång uppdateringen under helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0