awesomeness ,

Ibland känner jag bara att jag är så jäkla bra. Nu har jag städat hela lägenheten, vilket tog ungefär fyra timmar. Har moppat alla golv, diskat massor, städat och skurat i badrummet och tvättat två maskiner tvätt. I sovrummet blev det dock bara en snabbstädning så får jag göra det lite bättre imorgon + att jag har min klädkammare kvar, men annars är det så fint här hemma. Nu väntar ett träningspass och sedan tänker jag bänka mig framför TVn resten av kvällen.
Imorgon är det jobb mellan kl6-10 för att sedan åka hem och kanske sortera bland mina kläder(?) och sedan träna. Har dock inte bestämt mig för vilket träningspas jag ska köra imorgon då jag tänkte flytta gympasset till torsdag så att jag får träna det med Christian. Mycket intressant information, I KNOW!

Måste bara tillägga
- Har som sagt städat i typ fyra timmar och nu när jag satte mig framför datorn i några minuter, innan jag ska iväg o träna, kommer sötaste Bianca och lägger sig i min famn på en gång. GULLUNGE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0