dream ,

Blev visst en sovmorgon idag. Hade egentligen föredragit att träna innan jobbet, men då jag helst ska köra styrketräningspasset idag så har jag inte möjlighet att göra det innan jobbet utan får istället försöka ta mig iväg ikväll? Om ungefär en timme ska jag åka iväg och jobba.
Ikväll blir det till o titta på Vampire dairies på TV. Nu har ett flertal TV-serier haft säsongspremiär/premiär och jag har ett TV-schema med minst ett program varje kväll. illa(?)

Imorgon blir det förhoppningsvis en lite utflykt till Valbo köpcentrum för mig och älskling. Jag har ett mål i sikte och hoppas verkligen att jag får komma hem glad därifrån. Sen är det dags att sortera ur lite kläder från garderoben och jag ska vara bestämd och inte vela när det kommer till varje plagg. Om jag tvekar så ska det bort! (hoppas jag att jag lyckas med i alla fall). Sedan ska det in nytt. Har hittat lite plagg här och där som jag vill ha. Vet bl.a. två par skor som jag vill inhandla + att jag vill ha ett par stövlar, men de får nog bli till hösten sen.

Kommentarer
Postat av: cat

Vad roligt att få iväg dit o shoppa- avis! Ska bli kul att se vilka skor du köpt :P Får se om jag lyckas hålla mig från shopping när min syster kommer, lär väl bli stan o lager då och jag har ju sparat pengar på tågbiljetter ;) Hahaha

2010-03-04 @ 18:32:33
URL: http://www.laconian-cat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0