enough is enough ,

Nejdu, nu snöar det igen och jar gjort det sedan tidigt imorse. Blev så glad igår när solen tittade fram och smälte bort lite snö, men nu snöar det igen. Ska det fortsätta såhär med varannan dag snö sen sol?

Imorse var vi och lämnade in bilen på verkstan, men eftersom vi inte hade någon bil att ta oss därifrån med eller någon som kunde hämta hos så blev det en lite längre bussresa hem. Väl hemma gick vi båda och la oss igen. För en halvtimme sen gick jag upp då jag kände att jag hade ont i huvudet, kanske har sovit lite för länge(?).

Nu ska jag i alla fall ta mig en kopp te och en macka och försöka att inte titta ut genom fönstret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0