fredagsmys utan godis ,

Har suttit o tittat på Let's dance och nu är det bara resultatet kvar. Får se vem som vinner för jag har då ingen aning. Jag är bara så otroligt jäkla godissugen så det finns inte, MEN jag ska inte äta godis och det gör jag inte heller. Är så stolt över mig själv, och för att vara helt ärlig känns tanken på att äta godis lite konstig så får se om jag fortsätter hålla mig borta ifrån det även efter Italien. Kanske några dagar/veckor till i alla fall.

Christian överraskade mig idag med att ha köpt två stycken Bingolotter till söndag, YEY! Jag har nämligen pratat om att vi kanske skulle spela Bingolotto någon gång, och nu tycker säkert en hel drös att det är hur lamt, töntigt och tråkigt som helst. Men jag får väl vara en "mormor" då, för jag tycker minsann att det kan vara lite roligt och trevligt. Så de så! Jag ska spela Bingolotto med älskling.

Idag så gick jag även emot min egna ställning angående plastblommor. Jag har aldrig varit direkt förtjust i denna ickelevande variant av blommor, men idag så köpte jag hem 13st plasttulpaner ifrån jobbet. Tanken är faktiskt att jag ska ställa de i sommarstugan sen som en lite färgklick och jag tror faktiskt att det kan bli ganska så fint. Just nu är inte kameran hemma så kan inte lägga upp någon vacker bild på mitt inköp, men det kanske kommer imorgon istället.

Börjar bli lite trött. Kanske dags o sova, ska upp o jobba imorgon igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0