happy times or not ,

Igår var jag bara så less på allt. Hungrig och trött visste jag inte vad jag ville äta för mat och fick sedan äta tråkig/icke god (för att använda ett finare ord) falukorv. Egentligen ville jag trycka i mig en flottig kebabpizza, jäklar va gott det skulle varit/vara! Det visar sig att nästa arbetspass för mig är 21mars(!), vilket är om två veckor och en dag. SUGER! Hoppas jag får hoppa in o jobba lite innan det. Sen kunde ju självklart bror min INTE komma upp o hälsa på den här helgen heller, och nästa vecka blir det ännu mer jobb vilket gör att det besöket ser väldigt avlägset ut. Jag har inte tränat någe bra på hela veckan då jag varit på en liten resa hem till Lohärad + att jag igår var på pisshumör. Under den tiden jag jobbade igår var jag ändå på rätt okej humör då det var ovanligt trevliga kunder och ingen var direkt sur emot mig, vilket troligvis är bara för att jag är så söt, snäll och trevlig!(?)
Nej, nog med gnäll!

Idag har jag och älskling varit på en lite utflykt till Valbo köpcentrum då jag levde på hoppet om att det jag ville ha på B-young skulle finnas där, MEN ICKE! Nu har jag en chans kvar av att lyckas få tag på det jag vill därifrån och avvaktar med hopp om att jag ska få glatt besked av mamma nästa vecka! Jag hittade inget annat då jag är lite snål i övrigt och inte hittar någe jag verkligen vill ha så sparar pengarna för tillfället. Får se om jag har möjlighet att inhandla lite nytt till mig efter Italienresan. Måste se till så att pengarna räcker dit först. Jag inhandla dock några småsaker till käraste Bianca + att jag bjöd min älskling på lunch på McDonalds (inte för att jag var så jättesugen på det, men var grymt hungrig). IKEA i Valbo hade stängt p.g.a. snöskottning av tak, vilket var lite synd då vi tänkte gå in o köpa lite ramar där i alla fall.

Ikväll ska jag kika på Let's dance på TV. Då jag har min lilla godis+chips fria period för tillfället inhandlade jag istället lite popcorn, vilket jag har bestämt att jag kan få äta lite idag. Har varit så sugen på onyttigt godis de senaste dagarna att jag tänker unna mig något litet, sedan blir det träning träning träning under veckorna fram till Italien.

Kommentarer
Postat av: cat

Men gud, kan de stänga helt på det viset för att skotta snö? Helt otroligt, borde väl kunnat skotta bort det tidigt på morgonen istället innan öppning. Hoppas du mår bättre, vet hur det är med humör-dips- så less på allt blir man. Om du har ork och lust tänkte vi ev. ut en sväng imorgon och dansa lite på krogen =) men först ska vi äta tzatziki-mat! Hör av dig om du vill joina!

2010-03-05 @ 19:05:06
URL: http://www.laconian-cat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0