har du sett solen idag?

Har varit in en sväng till Falun på en shoppingtur med Catherine, eller det var hon som shoppade loss o jag var med som sällskap. Jag är däremot på ett riktigt shoppinghumör, men det är inte lätt när man inte har några pengar då alla pengar går till Italien. Så det jag gjorde idag var o växlade in pengarna så att jag har Euro till resan + att jag var in o handlade ett vitt nagellack och hårsnoddar på H&M där jag fortfarande har presentkort, PERFEKT! Jag har ju en liten hårsnoddstjuv här hemma så behövde införskaffa i några nya.

Just för tillfället sitter jag o väntar lite på att Christian ska vakna då han har jobbat natt. Senare idag ska jag träna. Såg att Lugnet hade öppet längre imorgon än de har idag så funderar på att åka dit efter jobbet imorgon istället och träna på gymmet med älskling idag. Låter som en bra plan tycker jag.

Nu ska jag nog göra mina naglar fina, ÄNTLIGEN!

Föresten, hur underbart väder är det inte ute(?). Jag satt o solade när vi väntade på bussen, underbart.

Kommentarer
Postat av: cat

Hehehe! Snoddtjuven Bianca!

2010-03-21 @ 21:29:42
URL: http://www.laconian-cat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0