ice cream ,



Idag blev det lite efterrätt efter maten, detta i form av glass, hallon, marräng och chokladsås = YUMMIE!
Nu ska jag försöka hålla mig borta ifrån alla sötsaker några dagar, men det har varit några speciella dagar då man faktiskt måste få ge efter för frestelsen en aning, annars blir man ju helt tokig. Men nu känns det som om det börjar gå över så ska försöka sköta mig. Jag har i alla fall inte ätit någe godis eller chips på minst tre veckor *klapp på axeln* och jag ska fortsätta hålla mig borta ifrån det tills jag har kommit hem ifrån Italien igen.

Är lite trött, men sitter och väntar på att True blood ska börja kl22 så jag kan inte gå o lägga mig än. Imorgon börjar Christian jobba igen, vilket betyder att jag blir själv mellan kl6-14. Kanske ska försöka och städa lite och träna under den tiden så att man inte skjuter på det hela dagen så att man måste göra det sen när man inte orkar längre. Låter som en bra idé Desirée!

Föresten, vilket FINT VÄDER det har varit även idag. Var så glad när jag var ute och tränade och jag faktiskt kunde springa på vägen och inte på flera lager snö. Dock var det lite moddigt här och där på de mindre vägarna men ändå + att jag sprang ute i bara joggingbyxor och en underställströja. UNDERBART!
Imorgon skulle det väl vara lika fint väder, men sen skulle det bli kallare igen på fredag med risk för snö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0