Lördag ,

Så börjar det bli kväller igen då. Lördag och allt. Jag kommer sitta hemma i soffan och titta på melodifestivalen, dock utan chips och godis :( Då jag har min godisfria period. Det går faktiskt helt okej med att inte äta godis och chips, även om jag börjar bli bra sugen på speciellt chips. Men nu är det bara ungefär fyra veckor kvar, sen får vi se hur det blir. Sitter för tillfället och väntar på att Christian ska komma hem. Han åkte iväg och tränade, men sen hörde jag att larmet gick så nu dröjer det väl innan han kommer hem. Vi har inte ätit middag än, vilket gör att jag blir lite otålig då hungern börjar komma och jag inte vet vad vi ska äta.

Var iväg och tränade gårdagens träningspass idag, vilket betydde en liten utflykt till Lugnet. Träningen gick faktiskt bra, lite oväntat bra då jag nästan var hungrig på vägen in eftersom jag ätit lite dåligt. Jag kämpade igenom passet och efteråt är det ju så otroligt skönt att man är klar. Imorgon blir det nog dubbelträning med ett tempopass innan besöket på gymmet.

Kommentarer
Postat av: Francesca

bara man får äta glass så hade jag nog klarat ett godisförbud. fast räknas inte det som godis? (:

2010-03-13 @ 22:02:37
URL: http://francescae.blogg.se/
Postat av: Louise

ligger där gröna rummet låg förut tror jag de hette.. vid guldfynd där!

2010-03-13 @ 22:38:34
URL: http://iwantyoutonight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0