never ending thursday ,

Ätit några våfflor idag? Tänka sig att det har jag och mumsigt var det.

Idag har varit en mycket mycket lång dag. Dagen började kl04.30 när klockan ringde och jag helst inte ville kliva upp från sängen. Ganska snart efter att klockan ringt började väckarklocka nr2 pipa, BIANCA! Det var ju bara att knalla upp och göra sig klar för jobbet. Jobbade mellan 6-12. Åkte hem, åt lunch för att sedan åka iväg hem till Christians morfar för att äta lite våfflor. Sedan drog Christian och jag in till Falun då lite saker till stugan skulle inhandlas. När vi väl var hemma igen, typ kl17 var jag så jäkla trött.. sov typ 30min på soffan för att sedan bege mig iväg och träna. Är lite stolt över mig själv som åkte iväg o tränade då jag var väldigt nära på att stanna hemma och sova på soffan istället. Än så länge har jag hållt mitt löfte om att inte slarva med träningen denna vecka. FAN VA JAG ÄR BRA!!

Imorgon ska jag upp, ut o springa lite, äta frukost, åka iväg till jobbet, hem, ut o träna, middag, titta på Let's dance finalen. Något i den ordningen i alla fall. Blir nog en lång dag imorgon också skulle jag tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0