nyckelpiga vad jag är trött på snön ,

Dagen började imorse då väckarklockan ringde och jag insåg att det var dags att gå upp. Egentligen behövde jag väl inte det då jag jobbade kväll, MEN jag skulle hinna med ett träningspass innan det. Kl:08.00 var det helt enkelt dags för frukost för att sedan titta på lite TV i väntan på träning. Var ut o tränade, kom hem, duschade, åt lunch och åkte sedan iväg och jobbade. Är nu hemma och ska snart gå o sova då det är ett morgonpass som väntar på jobbet imorgon. Fick idag reda på att jag även ska jobba fredag och sedan är det ett pass på lördag (som jag redan visste om).

Föresten, KAN SNÖN FÖRSVINNA!?!?! Har i alla fall hört att det ska bli varmare till helgen. Det hoppas vi!!

Måste även berätta att det går framåt med (sommar)stugan också och nu börjar det bli dags för lite arbete där med. Christian som är ledig nu några dagar har fullt upp med arbete på tomten och stugan.

god natt!

Kommentarer
Postat av: Lilla Fröken

Ja eller köp färdiga och micra. :)



Önskar också bort all snö nu.

2010-03-25 @ 20:15:02
URL: http://ellikaramelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0