sleepy ,

goooood morgon. Jag var så trött när väckarklockan ringde för 40min sen. Sådär trött så att man inte riktigt förstår vad som händer och det tog ett tag innan jag insåg att det var väckarklockan och att jag skulle upp och jobba. Nu har jag i alla fall fått i mig frukost och ska snart kasta på lite smink på ansiktet för att sedan åka iväg. Igår var det så otroligt fint vårväder och jag hoppas att det blir det idag också! Ska köra ett dubbel-träning-pass idag då jag var lite slarvig och inte tränade igår, i och för sig så mådde jag inge vidare då.

Nu ska jag göra mig iordning, men helst av allt skulle jag bara vilja krypa ner under täcket igen. Detta skulle dock bli lite svårt då Christian snodde täcket direkt jag gick upp. Vi har ju bara ett täcke för tillfället då Bianca kissat ner de andra två. Hoppas älskling kommer ihåg att tvätta de idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0