SLUTA SNÖA!

Nu börjar jag känna mig som människa igen. Igår var jag så otroligt jäkla trött och inte var de någe bättre imorse. Gick upp vid 9.30, fick gå ner o handla frukost, åt frukost och sen somnade jag på soffan igen. Jag blev så irriterad när jag tittade ut och såg att det åter igen snöade. När ska vi få värma och snöfria vägar egentligen? Är så otroligt jäkla trött på denna vinter.

Christian har glömt min kamera nere på jobbet, vilket är lite halvsurt då man hela tiden springer o letar efter kameran för att man vill ta en bild eller två. Får helt enkelt vara bildlöst på denna blogg tills kameran har hittat hem igen.

Efter att jag vaknade efter min tupplur på soffan insåg jag att jag i alla fall måste diska så det är gjort när Christian kom hem ifrån jobbet. Så blev det + att jag har hängt och tvättat en maskin med kläder. Alltid något. Imorgon funderar jag på o städa sovrummet o klädkammaren, måste få det gjort innan jag åker iväg.
Träning ska det det bli ikväll också. Exakt vad har jag inte bestämt ännu, men det visar sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0