today today tomorrow ,

Ska ställa mig och laga lite lunch. Blev lite smått kaos över hur vi ska lyckas pussla ihop allt men nu tror jag att det har blivit ordning och reda. Jag ska i alla fall äta lite lunch nu för att sedan åka iväg till gymmet med Christian för ett träningspass. Denna vecka har varit lite halv kass när det kommit till träningen, men från och med nu ska jag fan komma in på rätt spår igen.

Ikväll blir en trevlig kväll då jag, Catherine, Caroline och Karolina ska ut o käka på Tzatziki för att sedan gå på bio och se Shutter Island. Tror minsann att detta kommer bli väldigt trevligt. Jag åt dock på Tzatziki för någon dag sedan, MEN jag tror det går ner i alla fall!

Innan jag ger mig iväg ikväll tänkte jag försöka städa och diska iordning lite här hemma. Är lite smått kaos när det kommer till i alla fall disk och tvätt. Skulle vara skönt att komma hem ikväll och att det imorgon ser vettigt ut. Jobbigt att vakna och gå upp o äta frukost med känslan att man måste diska och städa hela lägenheten. GILLAS INTE!
Rensning av garderob får nog bli en annan dag då jag inte kommer hinna med det idag, kanske imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0