blubb blubb blubb ,



För ungefär en vecka sedan lyckades jag tillslut plantera mina fröer och nu har i stort sätt alla börjat växa och visa sig på rätt sida av jorden. Hoppas att de fortsätter växa på bra så att jag kan planera ut de på balkongen sen när det blir lite varmare ute.

Under helgen har det varit dåligt med uppdatering, men det beror på att min bror har varit på besök här. I fredags jobbade jag och då kom Christian och Daniel in och hälsade på mig där. Sen åkte vi hem, åt mat och gick ner och tittade på brasan och fyrverkerierna här i Grycksbo. Igår var jag och Daniel till Kupolen i Borlänge och kikade lite. Jag hittade massor av kläder jag ville ha, men det blev inget inhandlat. Sen kom vi hem, åt mat för att sedan titta på Avtar. Mycket bra film! Och nu har Daniel åkt hem igen.

Undrar vad denna dag bjuder på(?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0