legendary ,

Då jag har en tidig morgon som väntar (klockan ringer väl vid 04.30) tänkte jag vara duktig o gå och sova nu. Imorgon åker min kära iväg på en kryssning tillsammans med Catherines kära, vilket betyder att jag och Cat ska passa på o ha en FÖRHÄXAD-DAG! Underbart. Vi är nu på sista säsongen. Vi ska laga god mat och sedan bänka oss framför TVn och magi.

Eftersom jag slutar lite tidigare än vad Catherine gör imorgon hade jag även planer på att försöka städa iordning lite här hemma, får se hur det går. Jag har en hel hög med saker jag skulle behöva göra egentligen, därbland tvätta och sortera o ordna bland både prylar och kläder. Allt det är så mycket lättare när det är städat och ordnat runtom, vilket betyder att jag måsta börja med där.

Föresten är det inte långt kvar (två veckor) nu tills fröken Jessica kommer upp på besök, vilket kommer bli hur det trevlig som helst. Vi har även beställt lite sol till den helgen, TACK! Två veckor efter det sen kommer även mina älskade föräldrar på en visit. LOVELY!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Nu är e så in i skogen nära :D

2010-05-12 @ 19:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0