bättre sent än aldrig

Idag har jag höststädat på balkongen, vilket betyder att jag har packat ner cafébord + stolar i förrådet. Jag har även gjort rent elgrillen som har stått därute hela sommaren. Alla krukor har jag tömt på gammal jord och sedan ställt ner i förrådet. Har även planterat lite höstljung i balkonglådorna. Nu är det helt enkelt fint därute och jag väntar bara på att det ska bli tider för att sätta upp utebelysningen. LÄNGTAR!!

Har städat och tvättat under mina två lediga dagar, så nu ser det trevligt ut här hemma igen. Nu väntar bara städning och rensning i skåp. Men det får bli nästa vecka. Imorgon och på lördag väntar jobb och sen på söndag är det makeup på schemat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0