beroende

Nu är nästan alla serier igång igen. Och till min lycka skulle jag idag sitta bänkad framför TVn kl20 för att titta på Vampire diaries som hade säsongsstart. När sedan avsnittet börjar inser jag att jag redan har sett det, så nu sitter jag därför och tittar på säsong 2 på datorn istället.
Jag vet, jag är ett serie-freak. Är fullt medveten om det (;

Nu väntar två lediga dagar. Jag köpte idag ett sådant där trådkorgsset så att jag kanske kan få lite ordning i klädkammaren. Det är verkligen på tiden.
Kanske ska göra några namnskyltar också.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hahah bara för att jag umgås med en göteborgare jämt kan jag säga att det faktiskt var en kul ordvits ^^

2010-10-15 @ 15:22:22
URL: http://kaufeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0