här var inte träden lika färgglada

Igår efter jobbet satte jag mig i bilen för att sen ungefär 3 timmar senare vara framme i Lohärad. Härligt att vara här, dock synd att det bara är över helgen. Idag fyndade jag ett par nya skor när jag, mamma och pappa var o kikade lite i affärerna. Innan det blev det ett besök hemma hos farfar&Renate. Nu börjar det bli dags att hoppa in i duschen för att sedan göra mig iordning för lite utgång. Först hem till söt-Louise på middag och lite förfest. Det är ju den lille pinglan som fyller år imorgon, därmed ska det firas.

Köpte precis biljetter till biobesöket imorgon tillsammans med bror+bror. Blev en tidig visning så att jag hinner vara hemma här i Lohärad under kvällen då det är dags att bege sig hem till Grycksbo igen på måndag. Alltid fullt upp när det är hembesök. Nästa gång ska jag nog inte planera in något alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0