intresseklubben antecknar ,

Igår var jag hem till Louise där det var party, vi begav oss sedan ner på Trädgårn och vidare till Mobergs. Jag blev snart ganska så nöjd och åkte hem tidigare än de andra. Idag mår jag inge vidare. Åt dåligt igår, vilket inte var någe vidare då hela dagen idag nästan blev förstörd. Jag och mina bröder lyckades i alla fall ta oss in till Stockholm och gå på bio. Resident evil afterlife 3D visades på duken. Den var bättre än jag hade väntat då jag anser att trailern inte var någe vidare. Tråkigt bara att det ska vara några tjejer som inte kan hålla tyst utan måste prata genom hela filmen och att en annan person inte kan stänga av sin mobiltelefon. Har ingen av dem varit på bio förut?

Imorgon väntar hemresan. Tråkigt men ändå skönt. Saknar min Christian och lilla Bianca så otroligt mycket.
Mamma och pappa får helt enkelt komma upp och hälsa på snart. Och som sagt, nästa gång jag åker ner ska jag inte planera in en massa saker.

Kommentarer
Postat av: Tush

de va en helt ok 3D film =)

2010-09-28 @ 09:24:11
URL: http://www.filmkritikerna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0