det går inte bra nu.

Christian jobbar hela kvällen. Min telefon piper för att jag inte kan komma på vart min mobilladdare ligger. Jag kan inte titta på film eftersom förstärkaren trasslar. Allt slutade med att jag har börjat kolla på ännu en serie på datorn. Ätit popcorn och lite choklad, dricker cola och bara önskar att det istället vore den 26 september så att vi får flytta in i vår nya lägenhet.

Ledig hela helgen. Tänkte att jag kanske skulle få tummen ur och äntligen komma igång lite med träningen nu när jag har ledig tid framför mig. På söndag ska jag nog titta förbi hemma hos min sjukling Catherine så att vi kan kika på lite SATC. Jag skulle vilja spola fram tiden lite så att hon kan få sin bebis snart också. Är ju så nära.

Nästa vecka kommer lillebror upp på besök några dagar. Jag har lyckats få två lediga dagar i sträck i alla fall. Tur att min Christian har frivecka då.

Kommentarer
Postat av: Cat

Ja det blev lite fredagsgodis på dig =) Hoppas att Mr. laddare behagar dyka upp snart då och så hoppas vi att tiden går fort så ni kan börja flytta in och vi kan börja räkna ner på allvar!

2011-08-27 @ 10:17:37
URL: http://emeraldgreen-cat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0