en ledig torsdag.

Ibland blir jag bara less, men det hör väl lite till vardagen nu kanske. Behöver verkligen lite semester. Nästa vecka (en jobbdag kvar). LÄNGTAR! Idag var en dag jag såg fram emot, men sen blir det inte alltid som man tror. Allt resulterade i en ganska så bortkastad ledig dag, och här sitter jag med en nybakad sockerkaka helt i onödan. Då är det tur(?) att man har en underbar vän som är sjukskriven och man kan lita på att hon sitter hemma. Här kommer Desirée med lite fika(!) Men först ska jag dra med mig Christian på en liten promenad.

I helgen (imorgon) kommer i alla fall min bror hit på besök. Det var väldigt länge sedan han var här nu. Han har inte heller sett stugan alls, vilket resulterar i att vi måste dit o grilla på lördag. Håller tummarna för sol. Han (tror jag i alla fall) tar till och med ledigt ifrån ett träningspass för att kunna stanna tills på söndag.

Nästa vecka (under min semstervecka) kommer min mor & far hit. Kan hända att min lillebror följer med också. Hoppas på finfint väder även då. Nästa vecka ska även jag o Christian få åka och titta på vår nya lägenhet. Riktigt spännande.

Nej, nu ska vi ut o gå en sväng.

Kommentarer
Postat av: Cat

hahaha ja du kan lita på att din handikappade vän är öppen för att gödas med bakverk.. mums!!!! Hahaha

2011-08-11 @ 19:43:36
URL: http://emeraldgreen-cat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0