finbesök

Idag kommer storebror på besök. Kl:20.35 trillar han in på tågstationen i Falun. Men innan dess ska jag jobba 13-20.20 vilket är sista jobbpassat innan en veckas ledighet. Ska bli så otroligt skönt. Under veckan kommer ju mamma o pappa upp också. Kanske även lillebror.

Idag ser det ju ut o bli fint väder. Jag hoppas att det blir det imorgon också då vi tänkte passa på o grilla nere vid stugan. Sen har jag beställt sol till hela nästa vecka också.

Nu ska jag försöka äta frukost. men tror inte det kommer gå så bra. Har jätteont i munnen p.g.a. visdomständerna som har fått för sig att de ska klättra upp lite till. Jag har inte kunnat äta ordentligen under hela veckan och det känns inte som om de tänker ge med sig i första taget.

Kommentarer
Postat av: Cat

aa det var tur för Daniel de att han kommer nu, efter lite tjat :P Hoppas ni får det roligt i helgen! kram!!

2011-08-12 @ 13:48:25
URL: http://emeraldgreen-cat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0