superduperbraigajag

Jag har varit jäkligt duktig den här veckan måste jag ju bara få säga. Städning varje dag, vilket resulterade i att jag lyckades förvandla det bombnedslag vi hade till ett ganska så trevligt hem. Under veckan har jag även jobbat en del, varit hem till Cat och tittat på SATC + att jag igår var in till Falun o träffade finaste Lisa o Lotta. Vi har även lagat mat hemma hela veckan. Asbra säger jag bara.

Idag har vi varit duktiga o tvättat en hel del. Jätteskönt att äntligen komma ikapp lite med tvätten. Sen åkte jag till jobbet. Jag och Catherine bestämde oss för att jag skulle ta med mig mat hem från Tzatziki (sjukskrivna Cat övertalade mig till detta). Jag åkte hem till henne efter jobbet och vi tittade på SATC o åt goood mat. Nu ska jag försöka sova lite o sen vakna upp till min lediga dag. Jag undrar allt vad jag ska hitta på.

Nu är det bara en arbetsvecka kvar tills jag har en vecka semester. Då ska även min mamma o pappa komma hit. Min lillebror ska även komma på besök någon gång under den perioden. Sen så ska jag allt ringa min storebror o höra om inte han skulle komma på besök nästa helg(?)

Kommentarer
Postat av: Cat

Tänk den som fick städa.... :P

2011-08-08 @ 09:17:31
URL: http://emeraldgreen-cat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0