uppdatering.

Nu funderar jag på o plocka upp det sista julpyntet innan det är dags att göra mig iordning för jobbet. Under helgen var mamma o pappa och lillebror här. Supertrevligt. Vi lyckades baka lussebullar och städa lite i hobbyrummet. Belysning på balkongen är uppe också. Sovrummet ser fortfarande ut som ett stort kaos, men det får vi fixa någon gång i framtiden när tiden finns. I helgen kommer storebror hit. Tyvärr jobbar jag hela helgen, men är ledig på fredag i alla fall. Har bokat tåg hem till mamma o pappa inför jul. 22 december åker jag hem dit, och den 25 åker jag och min älskling Christian hem till Dalarna igen. Längtar så otroligt till julhelgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0