K Ä R L E K

Så var det alla <3 dag. Jag har hunnit umgås några timmar med min kära. Skulle vara ledig, men igår kväll ringde telefonen och det blev arbete 7-13. Otroligt jäkla kallt var det ute också, när jag stog kl6-6.30 och väntade på en buss som inte ville komma. Tillslut fick jag skutta in i bilen istället, så Christian fick hålla sig hemma tills jag kom hem igen. Det gick bra att jobba i alla fall. När jag sen kommit hem igen åkte jag och C in till Borlänge där det blev lite shopping på presentkorten. Så underbart att handla utan att behöva betala själv. Köpte lite pyssel på Panduro, en fin lång skjorta på H&M o sen blev det lite på JULA också. Jag och älskling fick en liten alla hjärtansdagpresent på posten från mor o far också. Där i gömde sig en film, presentkort på Åhléns, 2st trisslotter (tyvärr ingen vinst) och ekologiska geléhjärtan. TACK TACK TACK! Vi kunde dock inte komma fram till vad vi skulle köpa på Åhléns. Jag hittade en fin glasskål som Christian inte tyckte passade hemma, MEN det tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0