nattmössa

Jobb, jobb, jobb och lite mer jobb står på schemat denna vecka. Söndag är jag ledig i alla fall, och då har jag städning(?) på schemat. Den lediga dagen imorgon blev istället 7h på jobbet. Kommer klirra bra 25/2.
Är mycket trött, vilket gör att sängen väntar inom några minuter. Idag är det bara 1vecka och 2dagar tills min födelsedag och tills mamma, pappa och Dennis kommer på besök. Har även lyckats lura hit Lotta och Lisa på fika den underbara dagen. Därför måste jag baka världens godaste tårta. Catherine måste också komma hit någon av de timmarna hon är ledig på dagen, hör du det Cat? LÄNGTAR!
Jag tycker i och för sig att både Kajsa o Louise ska komma hit också, gärna Jessica med.

Men nu måste jag sova. Kl:8 ska jag vara på jobbet och kl:15 ska jag allt åka därifrån. Sen ska städningen utav klädkammaren påbörjas. Har köpt hem fina förvaringslådor idag. Uj va fint det ska bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0