pms-kärring

Beställde precis garn. Oväntat? En aning kanske, men ska ju börja virka amigurumi. Sådana där söta små figurer ni vet. Fick två böcker i julklapp och tänkte börja med att virka en liten leksak till Bianca. Får se hur det går.

Idag var jag och Christian till Borlänge där jag handlade upp mitt presentkort på Panduro. Köpte bland annat glasfärg så att jag kan dekorera mina vin- och champangeglas jag har köpt hem för en 5:a styck. PERFEKT!
Har målat ett vinglas nu under kvällen, men vet inte riktigt om jag blev nöjd. Det var ju faktiskt ett test-glas.

Nej, nu ska jag krypa ner under täcket. Förresten har jag varit en riktig pms-kärring idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0