2011-07-18

Började dagen med att åka hem till Catherien o snacka lite skit o titta på SATC. Sen fixade vi iordning bakpotatis till lunch. Sen åkte jag hem och sorterade ur skafferiet så att man äntligen kan se vad som finns därinne. Har även hängt upp alla rena kläder som har legat i en IKEA-kasse allt för länge. Nu börjar det bli lite ordning i alla fall. Mer och bättre sortering väntar under den närmaste tiden då vi ska rensa bort allt vi inte vill ha med till nya lägenheten. Avslutade dagen med en lång pratstund med mor min. 

Nu ska jag äta lite middag o glo på TV i väntan på Christian kommer hem. Imorgon är det dags att gå till jobbet igen. Fick mig i alla fall en ledig dag.

Kommentarer
Postat av: Jessica svärd

Vi hade så kul :P



Absolut de måste jag göra :)

2011-07-18 @ 21:18:56
URL: http://jessicasvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0