sjukdom

Tänk att man alltid blir sjuk när man inte har tid o vara en sjukling. Denna helg var min riktiga jobbhelg med massor av OB-timmar, vilket gör det ganska trevligt o jobba. Vad händer, jodå jag blir sjuk. Precis som vanligt. Kände mig lite dålig i torsdags på jobbet, fredag morgon vaknar jag och mår piss. KUL! Har legat på soffan i två dagar nu, men börjar nu känna mig lite bättre. Är dock inte helt frisk ännu så blir hemma imorgon också. Ingen lång sjukdom, men ack så opassande. Helt utan förvarning. Har fått vila en hel del i alla fall.

Längtar så otroligt till v.33 då mamma o pappa kommer hit o hälsar på igen + att jag är ledig hela veckan. v.32 kanske min bror kommer hit. Under veckan får vi besök av Christians vän Tim & hans flickvän. Sen väntar jag på att någon av mina kära vänner vill komma hit på besök också.


Nu ska jag titta på Nyheterna om hemskheterna som har hänt i Norge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0