i Lohärad.

sitter hemma hos mamma, pappa o bror i Lohärad. GRATTIS BROR på födelsedagen!

Igår var jag hem o hälsade på hemma hos fina Louise. Vi kom fram till att det var väldigt länge sedan vi sågs, och det var väldigt länge sedan hon var o hälsade på mig i Falun. Nu tycker jag att du får komma på besök o bo med mig i stugan. Väldigt trevligt hade vi igår i alla fall.  

Imorgon ska jag försöka träffa Steph på förmiddagen och på eftermiddagen blir det till att umgås lite med söta Jessica som också är på besök i hemtrakterna. På kvällen imorgon kommer troligen min karl hit också. Så ska vi stanna tills onsdag då vi åker hem tillsammans. En sväng på IKEA blir det också.

Nu blir det nog filmkväll med lite chips o dipp. tjohej!


Kommentarer
Postat av: Cat

Åh jag vill också på IKEA! Hälsa brorsan grattis =)

2011-06-20 @ 10:06:22
URL: http://emeraldgreen-cat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0