gbg

Igår kröp jag ner under täcket ganska sent då jag idag skulle vara ledig, men vid 6.30 imorse ringer telefonen och en halvtimme senare är jag på jobbet. Jobbade mellan 7-14 idag. Lite extra klirr i kassan, alltid bra.
Nu har jag däremot ont i huvudet. Snart ska vi börja laga mat, vilket jag inte alls var motiverad till då jag helst bara vill lägga mig ner på soffan o sova. Imorgon ÄR jag i alla fall LEDIG.

Nu är biljetten till GÖTEBORG bokad. Så Jessica, HERE I COME! Den 24:e mars ska jag tillbringa ungefär 6h på tåg för att sedan bo hemma hos underbaraste J hela helgen. Jäklar va kul vi ska ha.

Kommentarer
Postat av: Jessica

åhhh fantastiskt!

Va kul det ska bli.

2011-03-05 @ 22:15:29
URL: http://jessicasvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0