Anakin 2011-10-18

Runt 04-tiden i tisdags valde lille Anakin, son till Catherine Åslund och Björnar Oppegårs, att titta ut. Underbart söt är han. Jag och Christian har blivit tilldelade den fina titeln Gudfar+Gudmor åt pojken. Otroligt roligt. Nu längtar jag tills vi får åka dit och hälsa på honom. Laddar för ett besök i nästa vecka. Christian har ju redan varit där och sagt hej till den lille skönheten. När jag inte var med(!!)

Snodde två bilder som sötaste Catherine har lagt ut på FB.



Den fina Björndräkten och mössan har lille Anakin fått av sin gudmor och gudfar (mig & Christian).


Kommentarer
Postat av: catherine

Naw sötgurka! Vad fint skrivet. Ni ska nog få ta o komma förbi här i helgen eller efter. Börjar få lite ordning på det hela nu med amning, sova, blöja- amma, sova, blöja.. hahha kram

2011-10-21 @ 14:19:09
URL: http://www.laconian-shield.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0