2011-09-12

Börjar närma mig slutet på säsong 3 av Grey's Anatomy. Kanske betyder det att jag spenderar för mycket tid framför min dator, eller så betyder att jag kopplar av lite lagom. Jag tror på det sistnämnda. Nu är i alla fall mina tre lediga dagar över och det är dags att gå till jobbet igen. Börjar med att kasta mig in i ett 12h pass (6.30-18.30) för att sedan forsätta jobba tills lördag. Söndag är alltså min nästa lediga dag. Nu har packningen påbörjats här hemma också. Idag packade jag ner en del av mina kläder. Ska försöka fortsätta packa lite under veckan. Flytthjälp kommer hit den 28:onde. Mamma och bror Daniel kommer hit, sen kan det även bli så att både pappa och Dennis följder med också. Perfekt!

Häromdagen var jag hem till fröken Catherine, som för övrigt bara har en månad kvar på graviditeten (värst vad tiden går fort), vi tittade på SATC för att sedan ha tjejsnack om allt möjligt. Riktigt trevligt. Fler tjejkvällar måste det bli Cat. Det är ju all för trevligt för att låta bli.

Nu ska jag hur som sova. Klockan ringer tidigt imorgon, endast några timmar tills det är dags att vara på jobbet. Så god natt!

Kommentarer
Postat av: catherine

Ja nog ska vi fixa fler kvällar du och jag =) Kul att du hunnit packa lite, kommer ju gå jättefort nu tills det är dags för er!!!

2011-09-14 @ 22:35:04
URL: http://www.laconian-shield.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0