flyttsjuk

Som jag längtar efter att få flytta. Idag var vi in till Falun och spanade in nytt kakel till vårt kök. Tror inte det kommer gå lång tid efter inflytt tills vi byter ut det som sitter där nu. Jag har även dragit med min Chrisitan och bror min till jobbet där vi spanade in lite tapeter och möbler som skulle bli väldigt fina i det nya hemmet. Nästa lördag ska jag även stå på loppis o försöka sälja bort lite saker som vi inte vill ha kvar. En liten slant efter avgiften på 250kr kanske man kan få ihop.

Nu ska jag nog avsluta kvällen med att titta på lite Grey's Anatomy.

Kommentarer
Postat av: Cat

Åh det var produktivt! Var och när är loppisen?

2011-09-02 @ 09:28:47
URL: http://laconian-shield.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0