vardagslyx

Idag började jag dagen med att åka iväg på ansiktsbehandling. Sen har jag inte lyckats få så mycket mer gjort. Det var otroligt skönt att åka iväg på ansiktsbehandlingen i alla fall. Köpte även med mig en ansiktskräm hem som hon rekomenderade till mig. Lite längre fram sen ska jag även köpa rengöringen som hon tyckte passade till mig. Nu ska jag allt försöka ta hand om min hy och migsjälv. Häromdagen fick jag en ryggmassage av underbara Lotta också. Riktigt välbehövligt. Perfekt! Nu är det bara träningen som väntar.

Under helgen/veckan ska jag försöka städa iordning och ta lite kort på vår lägenhet som vi har nu. Eftersom det är min första lägenhet ska jag allt dokumentera hur det såg ut innan jag flyttar härifrån. Idag kom det hem lite papper med inflyttningsschema och information. Som jag ser fram emot den 29/9

Kommentarer
Postat av: Cat

Var var du och gjorde ansiktsbehandling? Lyx!



Nä den här gången var barnmorskan snäll och sa vid två tillfällen att jag inte var tjock, och bra att jag inte gått upp så mycket. Verkar vara ett lotteri vad hon är på för humör!

2011-09-02 @ 18:56:56
URL: http://laconian-shield.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0