2012-04-06



Det tog lång tid innan jag kom igång imorse/idag. Var väldigt lat och satt i soffan bra länge innan jag bestämde mig för att få något gjort i alla fall. Hoppade in i bilen och tog en snabbsväng ner på stan för att kika lite. Sen åkte jag upp till Plantagen och tittade på alla blommor. Hittade på en kruka som hette så fint som "Desirée", vilket resulterade i att två sådana får pryda vårt köksfönster med lite påskblommor. Sen nu på kvällskvisten kom jag på att jag ville fixa iordning lite i sovrummet så det känns mer klart. Jag har helt enkelt suttit och sytt fast ett tyg runt om sägen som en volang. Är riktigt nöjd om jag får säga det själv.


Så var det två månader kvar tills vår lille tös ska titta ut också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0