Ledig, vad är det?

Vad ska jag hitta på idag då? Jag har knappt varit ledig från jobbet något på 3-4 månader och helt plötsligt är jag ledig ett bra tag framåt, vilket känns väldigt konsigt. Ännu konstigare känns det nu när jag och Christian är lediga samtidigt. Vi har nästan alltid jobbat om varandra med alla dessa oregelbundna arbetstider, men nu är vi lediga tillsammans under en hel vecka. Helt underbart!

Nästa helg kommer mamma och pappa upp på besök och veckan efter det ska jag se till att åka ner och hälsa på alla där hemma. Nästa vecka börjar föräldragruppen och varannan vecka är det besök hos barnmorskan, vilket gjorde det lite svårt när jag skulle försöka planera in resor ner till Norrtälje/Stockholm. Jag får helt enkelt åka lite fram och tillbaka.

Nu ska jag kika lite på min "att göra"-lista och se vad jag kan roa mig med idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0