söööndag .


Grillning


Äntligen har vi sytt iordning tyget till köket.



mysbelysning vid stugan.


Efter en väldigt lat morgon lyckades jag och Christian packa ihop alla saker och bege oss bort till stugan. Där blev det grillning tillsammans med Henrik, Ida, Hilma, Thomas och Gustav. Trevligt och jäklar va gott det är med grillat. Jag passade även på att grilla några marshmallows till efterrätt.
När det började närma sig kvällen kom vi på att vi kunde åka hem till Christians morfar och sy iordning tyget till köket, vilket vi har skjutit på väldigt länge. Nu är det i alla fall gjort och jag blev riktigt nöjd. Otrolig skillnad mot innan. Duktig Desirée :) Det var denna söndag det.

Nu är jag galet trött och tänker krypa ner under täcket och sova. Ingen väckerklocka här inte, nej jag sover tills jag är nöjd. god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0