uppdatering.

Så  var jag hemma i Falun igen. Jag har haft underbart trevligt de senaste dagarna och träffat underbara vänner och hälsat på familjen. Fint väder har det varit också. Äntligen har våren kommit hit på riktigt.

I torsdags träffade jag Steph och käkade lite lunch/middag + att vi tog en vända på stan och tittade på bebis+barnkläder. Steph var jättesnäll och handlade lite bebiskläder i present till tösen i min mage. Jättefina kläder. Tack tack tack!! :) Ska klicka upp en bild här på bloggen imorgon. Längtar tills lilltjejen kommer så jag får klä på henne allt fint.

På fredagen träffade jag Louise på en fika-date, för att sedan gå och titta lite i butikerna. Även hon lyckades handla en present till lilla bebisen. Tack tack tack till dig också. Jättesöt klänning och små strumpor. Klickar upp en bild även på det imorgon.

Igår (lördag) var jag och mamma in till Norrtälje och tittade lite på mammakläder och mamma köpte lite mammakläder och en amnings-BH till mig. TACK så mycket. Har varit lite bortskämd under veckan tror jag. Fick bl.a. en klänning och ett par strumpbyxor som jag tänkte ha på mig på fotograferingen på torsdag. Sen åkte vi och hälsade på farfar och efter det mormor och morfar. Träffade även på farbror Håkan med familj.

Idag blev en lugn dag hemma i Lohärad innan det var dags att åka iväg till tåget. Farbror Håkan m. familj kom ut på en fika hos mor&far.

Grillning har det blivit både fredagen, lördagen och idag.
Imorgon väntar också grillning hemma hos Lotta, David och Amanda. trevligt!



Har sett att stilen jag valde att använda till rubrikerna på bloggen bara fungerade på brorsans dator och verkar inte vilja visa sig på någon annan. Ska helt enkelt fixa det snarast så att det ser ut som jag vill att det ska göra. Måste även prata lite med broder angående länkarna som inte heller vill se ut som de ska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0