tisdagsshopping

Jag, Christian och Elina lyckades ta oss en sväng ner på stan idag. Christian skulle byta en grej och jag skulle köpa strumpor till Elina. Hennes fötter har blivit så stora så det är i stort sätt inte en strumpa som passar här hemma längre. Nu har vi tre par nya gråa strumpor, hoppas de passar bättre. Var in på Kapp Ahl och kikade, och såklart hade det kommit in lite nya fina bebiskläder ifrån Newbie. En klänning fick följa med hem. Fanns en annan långärmad klänning också som jag har spanat in nu. Jag måste ner på stan snart igen och kika efter en klänning jag kan ha på dopet. Om jag hittar något.
 

Vi förlänger sommaren lite med en blommig klänning.



Elina provade på en ny stil i vagnen idag.



Sen blev det lite magträning när vi kom hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0