underbara alla <3 <3 <3 dag .


v.24 (23+5)


Igår var en otroligt trevlig dag. Som en liten present på alla hjärtansdag fick jag och älskling höra vår tös hjärtslag för första gången. En underbar känsla var det att få höra de 150slagen/minut. Magens storlek låg mitt i kurvan med sina 23cm och alla värden och prover såg mycket bra ut. Härligt. 3kg har jag lagt på mig än så länge. Efter vi hade varit på kontrollen på MVC verkar lilltjejen ha vaknat till liv ordentligt och levde loppan i magen hela dagen.

Sen var det dags att bege sig till jobbet. Gör inget annat än att jobba just nu känns det som.


När jag kom hem ifrån jobbet fick jag nästa underbara överraskning. Jag visste mycket väl att Christian skulle jobba tills kl:22, men när jag kom hem ifrån jobbet vid 20.40 var det städat, middag på bordet och tillfixat fint med ljus och blommor. Då hade älskling min tagit två timmar ledigt fixat iordning en riktig myskväll.
Älskar dig hjärtat mitt. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0