v.20 (19+1)

 

Så var man inne i vecka 20 och det är dags att börja räkna ner 20 veckor nu. För en vecka sedan ungefär började jag känna små fosterrörelser inne i magen. Idag kände jag den första sparken på magen, eller det blev några små slag efter varandra faktiskt. Lille fröken levde loppan i magen.


Nu är min lediga dag slut. Jag och Christian har varit på shoppingäventyr och handlat upp presentkort som gömde sig i julklapparna. Jag hittade sockerpasta på Panduro som jag ska ge mig på imorgon.


Tillbaks till jobbet imorgon. Jobba 7 dagar för att sedan få besök av finaste Jessica till helgen. Underbart trevligt. Veckan efter det måste jag och fröken Catherine allt boka in en SATC-kväll. Vi har kommit av oss lite. Dags att ta igen lite tid.


Kommentarer
Postat av: catherine Åslund Oppegård

där är magen, som jag har letat ;) superfin mage! Kommer vara en supersöt sessa därinne också =)

2012-01-17 @ 22:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0