i väntans tider



Idag var alltså dagen då lilltjejen var beräknad, men ingen nedkomst ännu. Nu väntar vi båda ivrigt här hemma på att det ska sätta igång. Du är varmt välkommen att komma ut när du vill, helst nu. Jag fördriver tiden lite med att titta på en massor av bebissaker. Vi har ju köpt hem det nödvändigaste redan, men sen hittar man självklart en hel hög med saker som man skulle vilja ha när tösen har kommit. Bestämde däremot att vi ska avvakta och köpa saker lite vartefter det behövs när hon har kommit sen. www.jollyroom.se har ju en hel del roligt och fint. Stort urval av alla saker man kan tänkas behöva också. Hittade en sådant sött babygym i rosa där (uppe till vänster), men vet inte om det är värt att satsa på ett rosa om man vill ha kvar det till senare då det kanske blir fler barn. Möjligen en pojke, det vet man ju aldrig. Men det var bra gulligt(!) Ett babynest (fanns dock inte på jollyroom.se) funderar jag lite på, samt en babysitter(?). Bärsjal ska jag/vi nog satsa på, eller en babybjörn-sele. Sen så ska väl kanske prinsessan vår även ha en liten musikmobil över spjälsängen och något fint att titta på i barnvagnen. Funderar lite på en speldosa att ha i badrummet vid blöjbyte. Hittade den söta lille kaninen och ugglan här ovan. Supersöta. Värst vad jag skulle kunna shoppa loss sen. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0