må-bra-present




Igår var jag lite smått besviken efter besöket hos barnmorskan då jag insåg att det kommer dröja ett tag till innan flickan i magen får för sig att komma ut. Räknar nu nästan med ett midsommarbarn, det vill säga att jag kommer gå så länge det går med denna mage för att sedan få lite hjälp när tiden verkligen har gått ut. Så var det med det. Inte är jag så glad över det då det verkligen börjar bli tungt och trångt i magen. Så igår när Christian var ner på stan en sväng köpte han en må-bra-present, eller en orka-vänta-present kanske jag ska kalla den. Ett jättefint armband som jag kikade på förut när vi var nere och shoppade. Tänk va han kan. Jätteglad blev jag. Armbandet kommer användas mycket nu under sommaren. Ska bara se till att bli lite brun också, så kommer det bli ännu finare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0