72,9%

Vecka 30 påbörjad. 76 dagar kvar till beräknad förlossning (6 juni). 72,9% av graviditeten är färdig. Det närmar sig. Nu kan jag verkligen känna mig gravid när jag går förbi en spegel och inser att magen växer sig större. Har jobbat otroligt mycket sista tiden, och börjar känna att jag blir lite trött om kvällarna. Hoppas verkligen jag får graviditetspenning då jobbet är påfrestande för mig. hoppas hoppas hoppas.
Imorgon är jag faktiskt ledig. Har lovat mig själv en sovmorgon. Underbart!
Annars är det inte mycket planerat för morgondagen. Kommer en besiktningsman för en 6 månaders koll på lägenheten. Sen får jag se vad jag hittar på. Jobbar hela helgen sen.

Nej, nu ska jag sova. god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0